SKANDÁL! prostitutky na objednávku...

26.10.2013 20:54

Dne 10.10. 2013 se na internetu začaly šířit fotografie některých hráčů hokejového klubu Blue Jackets Znojmo, jak holdují alkoholu. To by nebylo ještě tak znepokojující, ale o pár dní vydal deník PLESK celou stránku fotografii, na kterých hokejisté holdují sexuálním oriim v nedalekém privátním klubu. Tato situace je opravdu na pováženou a disciplinární komise udělila jednotlivým hráčům vysoké pokuty. Trenér klubu (mimo jiné také zachycent na fotografiích) celou aféru popírá Přinášíme Vám rozhovor s trenérem klubu.

 

Můžete mi prosím říci více ohledně tohoto incidentu?

Mohu řici jen to, že to opravdu není pravda a někdo se snaží pouze poškodit dobré jméno klubu.

 

Jak nám tedy vysvětlíte fotografii, na které jste se třemi prostitutkami?

Jak říkám, nikdy se to nestalo. Jedná se o fotomontáž.

 

Popíráte tedy, že se daná noc stala?

Ano, v tom klubu jsme opravu byli, ale pouze na večeři. Veškerý postraní zájem vyvracím, jednalo se pouze o večeři po náročném tréninku.

 

Příjde Vám normální chodit do nevěstince na večeři? Promiňte, ale to je směšné.

Nemám co bych více dodal. Své jsem k tomu řekl.

 

O dva dny později se kapitán Valeriy Shashkov přiznal, že k dané noci opravdu došlo. "Ničeho nelituji" říká. Zde je část rozhovoru z deníku PLESK.

 

Před dvěma dny vyšly v novinách fotografie, na kterých se nacházíte ve velice intimních situacích. Co nám k tomu řeknete?

Tak první věc je, že co si dělám ve svém volném čase je moje věc a druhá, to že mě někdo nafotil si nepamatuji a příjde mi to sprosté. Podám žalobu za poškození dobrého jména na váš deník.

 

To klidně můžete...Přiznáváte tedy, že jste se dané noci společně s trenérem nacházeli v jednom ze znojemských nevěstinců?

Ano, přiznávám. Nemá cenu to zastírat. Disciplinární komise mi udělila vysokou pokutu a pan Tautscher byl sesazen z postu hlavního trenéra. Jak jsem již říkal, nevidím v mém chování problém. To co dělám ve volném čase je moje věc. Mrzí mě, že se to musí takhle rozmazávat.

 

Kolik lidí kromě Vás a trenéra se sexuálních orgii zúčastnilo?

Tak počítám ještě 3-4 lidé. Moc si na tu noc nepamatuji.

 

Nelitujete svého činnu, to Vám opravdu příjde normální?

Ničeho nelituji, nikdy svého rozhodnutí nelituji. Nevidím v tom problém.

 

Nevyvracíte tedy, že se to může opakovat?

Promiňte, ale své volnočasové aktivity Vám ohlašovat nebudu. (smích)

 

Valeriy Shashkov byl po vydání rozhovoru potréstán ze strany vedení klubu podmínečným ukončením smlouvy, pokutou ve výši 5000 euro a následným odebráním kapitánského "C". "Incident stále prošetřujeme, tohle se opravdu nebude opakovat, jinak budou padat hlavy" uvedl na adresu bývalého kapitána a trenéra klubu Zdeněk Jaroš.