Rozhovor s univerzálem Isidrem Navarrem

08.02.2014 15:08

Dobrý den, trenér Vás nečekaně postavil z obrany do brány, čím to?

Po odchodu Hinese jsme potřebovali druhého gólmana. Bohužel se zatím nepodařilo sehnat kvalitní náhradu. František Paces je velice vytížený a potřeboje alespoň na pár zápasu oddych, aby šetřil síly na playoff. Trenér se mě tedy rozhodl na pár lehčích zápasů postavit jako jedničku.

 

Jak se cítíte v roli brankáře oproti obránci?

Řeknu vám to narovinu, špatně (smích). Nejsem zrovna sebejistý, necítím se jako ryba ve vodě. Prvních pár zápasů jsem neodchytal dobře, ovšem poslední zápas jsem měl úspěšnost přes 92%, což je na mě jako na obránce slušné číslo (smích).

 

Čím to, že trenér postavil do brány zrovna Vás?

Tak já jsem začínal s hokejem v Portugalsku, kde jsem do 10 let nastupoval, jako golman. Časem jsem se však vydal stopou obránce. Byl jsem tedy asi nejlepší volbou.

 

Jak vypadá momentální situace v klubu?

Momentálně vrcholí příprava na playoff. Trenér tedy sestavuje finální formace, s kterými bude počítat i v playoff.

 

Nešlo si nevšimnout, že klub v posledních dnech opustilo hned několik hráčů a také asistent trenéra.

Jak jsem již říkal, vrcholí připravy na playoff. Někteří hráči bohužel nesplnili očekávání nebo se nepodrobili systému, který trenér chce abychom na ledě plnili. Zároveň bylo vedení nuceno trochu přiškrtit výdaje. Nicméně ekonomická stránka nemůže ohrozit účast v playoff ani následný postup do IV. ligy.

 

Jak vidíte svoje šance pro setrvání v týmu Vy?

Nevím, snažím se na to nemyslet. Momentálně nastupuji jako dvojka vedle Pacese a to je vše na co se snažím soustředit. Co bude, bude, ale teď se soustředím jen na svoje výkony...